czwartek, 16 kwietnia 2015

Anonimowa o modzie

Mogłabym być szafiarką. Poważnie. Uważam, że to arcyciekawe zajęcie. Uwielbiam czytać o modzie, chodzić na zakupy, stylizować innych, śledzić trendy. Jest tylko jeden taki mały tyci tyci szczególik. Moja cielesność mnie ogranicza. Nienawidzę kupować na zasadzie "O, kupię to! Tym zakryję boczki, tamtym zatuszuję wystający brzuszek, a ten wzór optycznie mnie zmniejszy". Bez przesady! Przyjdzie taki dzień, że będę kupować tylko to, co mi się podoba i będę wyglądać w tym ZAJE...dobra, zadowoli nie chociaż ŁADNIE.
 
Tym krótkim wstępem wchodzimy w zbiór tego, co mi się podoba i bardzo mnie inspiruje. Przedstawię Wam kilka określonych stylów ubioru, które szczególnie przypadły mi do gustu. Od siebie dodam, że to być może istnieje bardziej fachowe słownictwo (style ubierania zahaczają o subkultury), ale...wolałam w to nie wnikać i skupić się tylko na efekcie wizualnym. Modnym w ostatnim czasie typom stylizacji nadałam swoje nazwy. Oto i one:
 
 
                                                 TYP 1 - BOHO/INDIE/SURFERKA
 
 





Za co go lubię?
  1. Idealny look na lato!
  2. Zawsze ciekawie wychodzi na zdjęciach,  egzotycznie z indiańską nutą.
  3. Przywodzi na myśl festiwale i kojarzy się z dobrą zabawą.
  4. Artystyczne nieład, lekki makijaż i rozwiane włosy dodają mu tylko delikatności i świeżości.
  5. Perfekcyjnie współgra ze złotą opalenizną!
  
 
TYP 2 - GRUNGE/ATERNATYWNA
 
 





                                                                Za co go lubię? 
  1.  Tkaniny i wzory np. krata przywodzą skojarzenie ze szkolnymi mundurkami niemalże z Oxfordu. (Nigdy nie miałam, a zawsze marzyłam)
  2. Ma elegancką nutę, ale jednak z charakternym pazurem
  3. Pozwala wyróżnić nas z tłumu, ale jednocześnie nie sprawia, że wyglądamy jak 'przebrani'
                                                TYP 3 - Queen B/ Dziewczyna z klasą







 
   Za co go lubię? 
  1. Pozwala  poczuć się jak bohaterka serialowej Plotkary!
  2. Jest seksowny, ale nie wyuzdany.
  3. Jest bardzo uniwersalny (szczególnie wersja w spodniach) i pozwala dopasować się do różnych okazji.
  4. Nigdy nie wygląda tanio
 
TYP 4 - Alternatywna w mrocznym wydaniu
 
 
 





                                         
   Za co go lubię? 
  1. Udowadnia, że czarny nie musi być nudny, ani pozbawiony wyrazu.
  2.  Daje świetne możliwości jeśli chodzi o sesje zdjęciowe. Uwielbiam motyw kontrastu z białym, lub pastelowym tłem.
  3. Doskonały strój na rockowe koncerty.






                                                  TYP 5 - Streewearowa hipsterka

 





 
  

   Za co go lubię? 
 
  1. Za szaleństwo!
  2. Za sportowe, kolorowe buty i różnego rodzaju trampki - uwielbiam.
  3. Pokazuje, że liczne tatuaże wcale nie muszą ujmować wdzięku kobiecie :>
  4. Dowodzi, iż ODPOWIEDNIE połączenie wielu barw wcale nie musi być kiczowate.


    Rozmarzyłam się, rozpisałam i wyobraziłam sobie siebie w każdym, możliwym wcieleniu. Każdy z wymienionych stylów do mnie przemawia. Z chęcią połączyłabym ich elementy...(ach...ten brak warunków). Gdybym jednak musiała zdecydować się tylko na jeden typ myślę, że najbliższy memu sercu jest PIERWSZY <3 A Wy jak uważacie? A może macie innych faworytów, o których nie  wspomniałam?

    xoxo
    S.

    p.s

    Na moim fanpage'u wciąż trwa konkurs w którym główną nagrodą jest uszyta przeze mnie maskotka króliczka.



    Szczegóły konkursu dostępne na :
    https://www.facebook.com/1385829031736054/photos/a.1385854795066811.1073741828.1385829031736054/1399594597026164/?type=1&fref=nf

8 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia, bardzo inspirują:)
    Czy mogłabym cię prosić o kliknięcie w linki? Z góry dziękuję:) LINK DO POSTA

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 2 zestaw <3 Powiem szczerze, pozwoliłabym ci wywalić całą moją szafe, a potem byś mnie ubrała... Tak, wiem jak to brzmi xD no niestety, nie pozwala mi na to sytuacja finansowa i wagowa... No nic xD Pisz pisz dalej, z chęcią będę czytać :D i dalszej utraty cm i kg!
    Pozdrawiam cie Szkrabie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak bede wygladac za kilka miesięcy! ( Pod warunkiem że wytrwam w postanowieniu i schudnę i znajdę dobrą pracę xd)
    Każdy zestaw jest wyjątkowy i każdy mi się podoba :) Jak już będziemy wyglądać tak jak chcemy to pojedziemy na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie - piękna dziewczyna :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy styl jak najbardziej do mnie przemawia.Jest taki wakacyjny i bardzo, ale to bardzo kojarzy mi się z coachellą.♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jak już to typ 1 :) najbardziej mi odpowiada ;) jak schudne i wygram w totka to sobie takie ciuszki zakupie :D pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jabluszkowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń